Βραβείο FIPRESCI, βραβείο νεανικής επιτροπής και ειδική μνεία πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Μεγάλου μήκους ντεμπούτο για την ελληνο-βρετανή Βάνια Τέρνερ.
Το “TACK” ξεκίνησε ύστερα από ανάθεση του Χρήστου Σαρρή, υπεύθυνου της ψηφιακής σκηνής του Ιδρύματος Ωνάση, για τη δημιουργία μιας παραγωγής που να εστιάζει στον σεξισμό στην Ελλάδα. Μετά από έρευνα πάνω σε θέματα όπως ο σεξισμός στα ΜΜΕ και στον αθλητισμό, αρχικά προέκυψε η ταινία μικρού μήκους “Girlhood”, σε συν-σκηνοθεσία της Βάνιας Τέρνερ με τη Μαρία Σιδηροπούλου. Στις 25 Νοεμβρίου 2020, την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, η Σοφία Μπεκατώρου έσπασε τη σιωπή της για πρώτη φορά, γράφοντας ένα σχόλιο στο Onassis Channel στο YouTube στο πλαίσιο της ψηφιακής συζήτησης της σειράς Society Unsencored, «8 Γυναίκες Συζητούν: Πατριαρχία, Σεξισμός και Έμφυλη Βία στην Ελληνική Κοινωνία». Στις 22 Δεκεμβρίου 2020 παραχώρησε συνέντευξη στο “Marie Claire” καταγγέλλοντας τη σεξουαλική κακοποίηση που είχε δεχθεί από σημαντικό παράγοντα της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής. Τότε έγινε και η πρώτη επαφή με τη Σοφία. Τρεις εβδομάδες αργότερα, στη διαδικτυακή ημερίδα «Start to Talk/Σπάσε τη Σιωπή – Μίλησε, Μην Ανέχεσαι», η Σοφία αναφέρθηκε στον βιασμό της εκ νέου. Η Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας διέταξε αυτεπάγγελτη έρευνα, καλώντας την Ολυμπιονίκη να καταθέσει στις εισαγγελικές αρχές, παρότι το αδίκημα είχε παραγραφεί. Ακολούθησε τσουνάμι καταγγελιών από αθλήτριες και φοιτήτριες για σεξουαλικές επιθέσεις και παρενοχλήσεις. Μία μέρα πριν πάει στον εισαγγελέα για να καταθέσει, η Βάνια και η Μαρία συνάντησαν τη Σοφία. Γνωρίστηκαν, η Βάνια της εξήγησε την προσέγγισή της και ξεκίνησε η κινηματογράφηση. Στις 18 Ιανουαρίου 2021 η Αμαλία έστειλε μήνυμα στη Σοφία, το οποίο θα αποτελούσε την αρχή του δικού της δικαστικού αγώνα.
Η σκηνοθέτρια παρακολουθούσε με την κάμερά της την υπόθεση -και τη ζωή- της Αμαλίας επί δύο χρόνια.
Η Βάνια Τέρνερ μαζί με τη Νικολέτα Λεούση μόνταραν συνεργατικά την ταινία για περίπου έναν χρόνο, συμπυκνώνοντας 250 ώρες υλικού σε 96 λεπτά. Ο Νίκος Βελιώτης, επισκεπτόταν συχνά το στούντιο και έγραψε πάνω από 10 μουσικά θέματα για την ταινία. Σε όλη αυτή τη διαδικασία οι συμβουλές του μοντέρ Σπύρου Κόκκα ήταν καθοριστικές για το αποτέλεσμα. Η σκιτσογράφος Γεωργία Ζάχαρη παρακολούθησε σχεδόν όλες τις δικάσιμους και για 8 μήνες μετά τη λήξη της δίκης συναντιόταν κάθε εβδομάδα με τη Βάνια, προκειμένου να καταλήξουν στην αισθητική των σκίτσων. Αργότερα, ο Φωκίων Ξένος και ο Στέφανος Πλέτσης τους έδωσαν κίνηση και ζωή. Το sound-design της ταινίας επιμελήθηκε ο Δημήτρης Μυγιάκης.