1950. Ο Ζα-ζα Κόρντα, αινιγματικός βιομήχανος και ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στην Ευρώπη, επιβιώνει από άλλη μία απόπειρα δολοφονίας (το έκτο του αεροπορικό δυστύχημα). Οι περίπλοκες και αδίστακτες επιχειρηματικές του πρακτικές τον έχουν μετατρέψει σε εχθρό όχι μόνο στα μάτια των ανταγωνιστών του, αλλά και ξένων κυβερνήσεων πάσης ιδεολογίας, καθώς έχει μπει στο στόχαστρο δολοφόνων. Πλέον βρίσκεται στο τελικό στάδιο ενός δεκαετούς σχεδίου που θα καθορίσει την καριέρα του: το Φοινικικό Σχέδιο Υποδομής Κόρντα, με σκοπό την εκμετάλλευση μιας εν δυνάμει πλούσιας, παραμελημένης περιοχής. Το προσωπικό οικονομικό ρίσκο είναι ανυπολόγιστο. Οι απειλές κατά της ζωής του συνεχείς. Επιλέγει αυτή τη χρονική στιγμή για να ορίσει και να προετοιμάσει τη διάδοχο του: την αποξενωμένη, 20χρονη κόρη του Λίζελ (η οποία είναι πλέον καλόγρια). Ο Ζα-ζα με τον δάσκαλο του Μπιορν και την κόρη του διασχίζουν τη Σύγχρονη Μεγάλη Ανεξάρτητη Φοινίκη και συναντούν συνεργάτες με σκοπό να κλείσουν το Χάσμα, ένα έλλειμμα που διογκώνεται ραγδαία και ο Ζα-ζα υπολογίζει ως: «Ό,τι έχουμε και κάτι παραπάνω». Σε αυτή την περιπλάνηση, η Λίζελ ερευνά τη μυστηριώδη δολοφονία της μητέρας της, της πρώτης συζύγου του Ζα-ζα, που παραμένει αξεδιάλυτη εδώ και μία δεκαετία.
Συμμετοχή στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ Κανών.
Ο Wes Anderson ανέφερε για πρώτη φορά αυτή την ταινία τον Μάιο του 2023, καθώς προωθούσε το Asteroid City. Μαζί δήλωσε πως το σενάριο είχε ήδη ολοκληρωθεί πριν τη μεγάλη απεργία των ηθοποιών και των σεναριογράφων, και πως ο Benicio del Toro θα βρίσκεται σε όλες τις σκηνές του φιλμ.
Όλα τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν εντός των στούντιο Babelsberg στη Γερμανία.
Ο Bruno Delbonnel χρησιμοποίησε φιλμ 35mm, στην πρώτη του κινηματογραφική συνεργασία με τον Anderson. Έγινε έτσι η πρώτη ζωντανή ταινία του τεξανού δημιουργού χωρίς τον Robert D. Yeoman στις κάμερες.