Ο Μάρκος Σεφερλής (γενν, στις 8 Σεπτεμβρίου 1968, Κόρινθος) είναι Έλληνας κωμικός ηθοποιός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παρουσιαστής.
Έχει ασχοληθεί με την τηλεόραση, το θέατρο, το σινεμά, αλλά κυρίως με την επιθεώρηση.
Γεννήθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου 1968 στην Κόρινθο, από όπου και κατάγεται. Η μητέρα του ονομάζεται Χαρίκλεια Σεφερλή, ενώ ο πατέρας του, λεγόταν Σωτήρης Σεφερλής. Έχει επίσης έναν αδερφό, τον Δημήτρη και μία αδερφή, την Φωτεινή.
Μετά το λύκειο μετακόμισε στην Αθήνα και σπούδασε υποκριτική στην ανώτερη σχολή δραματικής τέχνης Μαίρη Βογιατζή-Τράγκα, από όπου αποφοίτησε με Άριστα.
Η πρώτη του τηλεοπτική εμφάνιση ήταν το 1988 στην ΕΤ2 και συνέχισε με την επιτυχία TAXI από το 1995 ως το 1996.
Ταυτόχρονα με την τηλεόραση εμφανίζεται και στο θέατρο.
Η πορεία του στο θέατρο αρχίζει τον χειμώνα του 1997-1998, στο Θέατρο Αυλαία, με την κωμωδία Σουίτα Γενεθλίων και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με πλήθος παραστάσεων, κυρίως επιθεωρήσεων, διανύοντας μια σταθερή και επιτυχημένη πορεία.
Από το 2004 και μετά, έχει την ευθύνη όλης της παράστασης και εκτός από ηθοποιός, αναλαμβάνει τα κείμενα, το casting, την σκηνοθεσία και την παραγωγή.
Τον χειμώνα του 2019 συμμετέχει στον θίασο του Musical "Hairspray" στο Θέατρο Ακροπολ το οποίο σκηνοθετεί η Θέμις Μαρσέλλου.
Από το 2009 είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Έλενα Τσαβαλιά και έχουν αποκτήσει έναν γιο, τον Χάρη (γενν. 2004).
Παλαιότερα υπήρξε παντρεμένος με την ηθοποιό Έλσα Μιχαλακοπούλου.
Για την επίκουρη καθηγήτρια θεατρικών σπουδών του πανεπιστημίου Αθηνών Κωνστάντζα Γεωργακάκη, ο Σεφερλής «κινείται στις ασφαλείς ράγες του παραδοσιακού δρομολογίου του επιθεωρησιακού συρμού αλλά ως μηχανοδηγός και κυρίαρχος επιβάτης ο ίδιος το πάει όπου θέλει, οπότε είναι μεν παραδοσιακή η δομή , αλλά στην ουσία το όλο θέαμα αποτελεί κάτι που μοιάζει με ρεσιτάλ»
Ο Σεφερλής, συνεχίζει η Γεωργακάκη, «έχοντας συνδέσει το όνομά του με ευτελή τηλεοπτικά θεάματα και χοντροκομμένα αστεία, είναι από τους πλέον αμφιλεγόμενους ηθοποιούς, που κατορθώνει να έχει φανατικούς υποστηρικτές και να γεμίζει ένα τεράστιο θέατρο ακόμα και σε περίοδο οικονομικής κρίσης»
Ωστόσο, «δεν είναι ηθοποιός που θα αναβαθμίσει την επιθεώρηση. Μπορεί να ακολουθεί την παράδοση, να αυτοσχεδιάζει και να συνδιαλέγεται με την πλατεία, συχνά όμως μπαλαφαρίζει, προβάλλει μια
... Διαβάστε περισσότερα κιτσάτη σεξουαλικότητα, εκτρέπεται σε φτηνές λύσεις και χάνει το μέτρο».
Για τον θεατρικό κριτικό Κώστα Γεωργουσόπουλο, «δεν βρίσκω να είναι ο Σεφερλής ως κειμενογράφος κατώτερος από τον Λάκη Μιχαηλίδη, τον πρόσφατα νεκρό Λαζαρίδη, τον Ναπολέοντα Ελευθερίου, τον Βασιλειάδη κ.ά. ούτε ως ειδικός ηθοποιός από τον Μαυρέα, τον Εξαρχάκο, τον Μηλιάδη, τον Παράβα σε ανάλογες επιλογές της επιθεωρησιακής κωδικής τυποποίησης».