Η εταιρία Liquid Death ιδρύθηκε με το σκεπτικό να καταρρίψει τους κανόνες του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Μιλάμε με τον Γενικό Διευθυντή Μάρκετινγκ Νταν Μέρφι για την προέλευση της φίρμας εμφιαλωμένου νερού που έχει εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη στην αγορά.
Μία συζήτηση με τον Πρανάβ Γιαντάβ, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Neuro-Insight, σχετικά με τις πληροφορίες μάρκετινγκ που εξάγει η εταιρία του με τη βοήθεια της νευροεπιστήμης.
Η Lisa McKnight, Chief Brand Office της Mattel, βρίσκεται στο επίκεντρο της επαναπαρουσίασης της Barbie στον κόσμο. Η εταιρεία πλαστικών παιχνιδιών έχει επεκταθεί πέρα από τα ράφια των καταστημάτων, στην ασημένια οθόνη.
Ο Ζακ Μπράουν, Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Racing, μιλά για την τεχνολογία, τα δεδομένα και την προσπάθεια που απαιτούνται για την εδρααίωση της McLaren στο σύγχρονο προσκήνιο της F1 αλλά και στις οθόνες των τηλεθεατών σε όλον τον κόσμο.