Ο έμπορος αυτοκινήτων Μάικ Μπρούερ βρίσκει ένα Ford Mustang Mach 1 του 1973. Μπορεί ο μηχανικός Αντ Ανστεντ να επαναφέρει τη χαμένη του δύναμη δίνοντας προσοχή στη μηχανή του;
Ο Μάικ και ο Αντ δουλεύει πάνω σε ένα από τα πρώτα φορτηγάκια, ένα Falcon Ranchero του '64. Τα βίνταζ χαρακτηριστικά του υποφέρουν κάτω από μια φτηνή μπογιά.
Ο Μάικ προσπαθεί να επαναφέρει τα 90s με ένα Mitsubishi 3000GT VR-4 του 1994. Ο Αντ βρίσκεται στο στοιχείο του όταν καλείται να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
Ο Μάικ Μπρούερ και ο Αντ βγάζουν σε δημοπρασία ένα πολύ αγαπητό αμάξι, το Austin-Healey 3000 MkIII του 1965. Θα καταφέρει το λαμπερό εσωτερικό του να τους αποφέρει κέρδος;
Ο Μάικ και ο Αντ εισχωρούν στην αγορά αμερικάνικων SUV με ένα Jeep Grand Wagoneer του 1988. Αλλά, οι αναρτήσεις του είναι προβληματικές καθώς και η τετρακίνηση.
Ο Μάικ αναλαμβάνει μια Porsche 924, το πρώτο αυτοκίνητο που είχε μετατρέψει. Θα καταφέρει να βγάλει κέρδος εάν επισκευάσει τη διαρροή λαδιού και το παλιό εσωτερικό;
Ο Μάικ και ο Αντ εισχωρούν στην αγορά των ευρωπαϊκών σπορ αυτοκινήτων με ένα Opel GT του 1969. Εχει προβλήματα στο αμάξωμα, κακή μηχανή, χαλασμένα φρένα και προβληματικούς.
Ο Μάικ βρίσκει μια σπάνια αγωνιστική Lancia Fulvia του 1972. Μαζί με τον Αντ, πρέπει να φτιάξουν τους κακούς της συνδέσμους, το σπασμένο καλοριφέρ, το ραγισμένο ταμπλό και το.
Ο Μάικ βρίσκει ένα από τα μόλις 1.000 MC40s που έχουν φτιαχτεί ως φόρος τιμής για την επέτειο των 40 χρόνων του Mini Cooper. Μπορεί ο Αντ να αναβιώσει το αυθεντικό του λουκ;
Ο Μάικ αναζητά ένα πρώιμο SUV - ένα International Harvester Scout 800A του 1970. Οι επισκευές του Αντ περιλαμβάνουν το κιβώτιο ταχυτήτων και η ανακαίνιση του εσωτερικού.
Ο Μάικ και ο Αντ απαντούν ερωτήσεις τηλεθεατών από όλο τον κόσμο. Στην πορεία, αποκαλύπτουν τα μυστικά της σειράς και θυμούνται τα τελευταία οχτώ αυτοκίνητα.