Επεισόδιο 1.57:
Ο Πατρίσιο και η Στεφανία «ανακρίνουν» τον μπάρμαν του μαγαζιού που ο Χουάν και η Μπλάνκα (υποδυόμενη την Ιβέτ) συναντιόντουσαν, αλλά εκείνος δεν αποκαλύπτει πολλά. Η Ρότσιο συζητάει με τον πάτερ Ανσέλμο για το θέμα του φόνου και της σύλληψης του Χουάν, αλλά ο πάτερ δεν φαίνεται σίγουρος για την αθωότητα του Χουάν. Η Μαρία ζητάει από την Καντελαρία να προσέχει το μωρό, ενώ εκείνη θα μπει για μπάνιο. Όταν όμως η Καντελαρία πρέπει να φύγει για λίγο από το δωμάτιο, ο Πιράνια βρίσκει ευκαιρία και προσπαθεί να σκαρφαλώσει από το παράθυρο. Δεν προλαβαίνει όμως καθώς εκείνη τη στιγμή η Μαρία βγαίνει από το μπάνιο. Η Στεφανία προτείνει να αφεθεί ο Χουάν ελεύθερος, καθώς πιστεύει ότι θα τους οδηγήσει στο σπίτι της Γαλλίδας και άρα της δολοφόνου. Ο Χουάν όντως πάει να επισκεφθεί την Μπλάνκα και οι πράκτορες τον ακολουθούν. Το μόνο που βρίσκουν όμως εκεί, είναι η Μπλάνκα. Ο Λεοπάρδο κάνει καντάδα στη Μαρία και εκείνη του λέει ότι είναι πολύ όμορφο που τον βλέπει να μαλακώνει ως άνθρωπος. Οι πράκτορες λένε στον Χουάν ότι τον άφησαν ελεύθερο με σκοπό να τον ακολουθήσουν και να βρουν την Γαλλίδα γυναίκα και εφόσον δεν έγινε αυτό, τον συλλαμβάνουν ξανά. Ο Λεοπάρδο λέει στη Μαρία ότι πρέπει να αρχίσει και πάλι να διαβάζει καθώς στο μωρό της αξίζει μια μητέρα με παιδεία. Γι’ αυτό το λόγο πάει να της βρει μια εφημερίδα. Η Μικάελα και η Καντελαρία όμως συνειδητοποιούν ότι στην εφημερίδα έχει δημοσιευθεί άρθρο, σχετικό με το φόνο, αλλά και με φωτογραφία του Χουάν και έτσι την καίνε. Ο Εδουάρδο υποπτεύεται ότι η Βιβιάνα μπορεί να έλεγε ψέματα για την εγκυμοσύνη της και αποφασίζει να εξετάσει το θέμα περαιτέρω. Η Ονέλια προσλαμβάνει ένα δικηγόρο, για να σιγουρευτεί ότι ο Χουάν δεν θα ξαναδεί το φως του ήλιου. Απαιτεί επίσης να επιστρέψει η εγγονή της, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο Ακαπούλκο, πίσω στο σπίτι. Παρόλο που ο Χουάν επιμένει ότι λέει όλη την αλήθεια και ότι ο μόνος υπεύθυνος για τον φόνο είναι ο ίδιος, οι πράκτορες αποφασίζουν να ανακρίνουν τη Μπαλμπίνα, η οποία δηλώνει ότι τη νύχτα του φόνου είχε δει μια γυναίκα να μπαίνει κρυφά στο σπίτι του Χουάν Μιγκέλ. Όταν η αστυνομία δείχνει στη Μπαλμπίνα μια φωτογραφία της Μπλάνκα, ντυμένη ως Ιβέτ, εκείνη την αναγνωρίζει ως τη γυναίκα που είδε εκείνο το βράδυ. Πίσω στο αγρόκτημα ο Λεοπάρδο βοηθάει τη Μαρία να βρει όνομα για το παιδί. Η Μαρία βρίσκει ένα τρόπο και προτείνει το όνομα «Χουάν Μιγκέλ» χωρίς να καταλάβει ο Λεοπάρδο τίποτα, για την σχέση των δύο στο παρελθόν...