Η Μυρτώ μεταφέρεται εσπευσμένα στην κλινική, όπου χάνει το παιδί. Ο Ορέστης προσπαθεί να της συμπαρασταθεί, αλλά είναι κι αυτός χάλια. Η Όλγα δέχεται την πρόσκληση του Αντρέα να πιουν μαζί ένα καφέ.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση cookies από το iShow.gr. Μάθετε περισσότερα