Έφτασε η ώρα της απογραφής και ο Δημήτρης καλεί όλους τους υπαλλήλους να την κάνουν μια Κυριακή που είναι κλειστό το μαγαζί. Έτσι, ο Ζαχαρίας και η Έφη καταλήγουν να δουλεύουν μαζί σαν ομάδα. Και όσο εκείνοι τα πάνε τέλεια, ο Σπύρος και η Σταυρούλα στην αποθήκη κάνουν... φωτογράφιση.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση cookies από το iShow.gr. Μάθετε περισσότερα