Το ρεπορτάζ της Έλενας Πολυκάρπου για το "Καλημέρα Ελλάδα" και το σχόλιο του Γιώργου Σκρομπόλα.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση cookies από το iShow.gr. Μάθετε περισσότερα