
Στο νοσοκομείο βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες η Μαλού Κυριακοπούλου όπως έκανε γνωστό με ανάρτησή της στο Instagram. Η τραγουδίστρια εξήγησε πως ταλαιπωρείται από ίωση και για αυτό χρειάστηκε να βρεθεί στο νοσοκομείο. Η ίδια μοιράστηκε και μια φωτογραφία στην οποία φαίνεται στο χέρι της να έχει τοποθετηθεί ορός. Η Μαλού Κυριακοπούλου εξήγησε τον λόγο για τον οποίο χρειάστηκε να νοσηλευτεί, ανακοινώνοντας παράλληλα πως δεν θα καταφέρει να εμφανιστεί στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται.
«Δυστυχώς όσο και να το πάλεψε η ίωση είχε άλλα σχέδια κι έτσι δεν θα καταφέρω να βρίσκομαι στο “Ιφιγένεια live” αυτή την τελευταία μας βραδιά», έγραψε η Μαλού Κυριακοπούλου στην ανάρτησή της.
.jpg?t=jJ_heZITuZlg7GrhNcrzdQ)
Πηγή: gossip-tv.gr