iShow
Αναζήτηση
menu
Ειδήσεις
Κ. Γαρμπή: «Η συνεργασία με τον Δ. Σχοινά είναι ό,τι καλύτερο έχω ζήσει στα χρόνια που δουλεύω»
Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2026
10:05

Στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Το Σποτ» βρέθηκε η κάμερα του Happy Day. Εκεί συνάντησε την Καίτη Γαρμπή και τον Διονύση Σχοινά. Όσα είπαν για τη συνεργασία τους, το J2US και το διάστημα που αρρώστησε η τραγουδίστρια.


iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551