iShow
Αναζήτηση
menu
Ειδήσεις
Κ. Φραγκολιάς: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΔΕΔΔΗΕ, που για δική του υπαιτιότητα με άφησε 15 ώρες χωρίς ρεύμα»
Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2026
11:53

Η καταγγελία του Κώστα Φραγκολιά στον ΔΕΔΔΗΕ στον αέρα του Happy Day.


iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551