
Ευχάριστα νέα για τον Δημήτρη Κόκοτα, ο οποίος παραμένει εννιά μήνες στη ΜΕΘ στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς. Η αδερφή του, Έλλη Κόκοτα μίλησε στο Πρωινό για την κατάσταση υγείας του αδελφού της, ο οποίος το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου είχε τα γενέθλιά του και έγινε 56 χρονών.

Αρχικά είπε: «Εύχομαι του χρόνου, τα γενέθλια να τα κάνει σπίτι του, με την οικογένειά του, να είναι γερός και δυνατός. Τα φετινά ήταν διαφορετικά, τα βάζω σε παρένθεση. Του χρόνου θα είναι καλύτερα. Πήγα, του ευχήθηκα.»!
Και πρόσθεσε: «Πήγα και του είπα τα “χρόνια πολλά”, του είπα να γίνει γρήγορα καλά. Αντέδρασε νομίζω. Περιμένουμε να επιστρέψει, περιμένουμε να πάρει τον χρόνο του να ξυπνήσει και να είναι όλα καλά»!
Πηγή: gossip-tv.gr