iShow
Αναζήτηση
menu
Ειδήσεις
Δ. Βερύκιος: «Φέτος είναι η τελευταία μου χρονιά που δεν θα έχω το άγχος της συνταξιοδότησης, αλλά θα παραμείνω στον Alpha»
Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2026
14:43

Η κάμερα της Super Κατερίνα συνάντησε τον Δήμο Βερύκιο και εκείνος μίλησε για την μεγάλη απώλεια του Γιώργου Παπαδάκη, τη διακοπή της Ελένης Τσολάκη, την Κατερίνα Καραβάτου, ενώ έστειλε τις ευχές του στην Κατερίνα Καινούργιου.


iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551