Αναζήτηση:
Γούλβεριν (The Wolverine) – Κριτική
Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013
19:18

Pame Cinema -

wolverine2

Θα μπορούσε ο Wolverine να κρατήσει την υπόσχεση που είχε δώσει στην αγαπημένη του Jean και να σταματήσει να κάνει κακό στους ανθρώπους; Ασφαλώς όχι όταν έχει να αντιμετωπίσει την αδικία που εμφανίζεται διαρκώς μπροστά του.

Στην έκτη εμφάνισή του ο Hugh Jackman φοράει πάλι τα αδαμάντινα μαχαίρια του ήρωα της Marvel και μεταφέρεται στην σύγχρονη Ιαπωνία η οποία μας παρουσιάζεται για άλλη μια φορά λίγο couleur locale, με σαμουράι, νίντζα και γιακούζα.

Ξεκινώντας εντυπωσιακά η νέα προσπάθεια του James Mangold βρίσκει τον Logan αιχμάλωτο σε ένα Ιαπωνικό στρατόπεδο στον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο, κλεισμένο σε ένα πηγάδι που τελικά αποδεικνύεται σωτήριο, καθώς το στρατόπεδο είναι στο Ναγκασάκι και πέφτει η ατομική βόμβα. Καθώς το τεράστιο μανιτάρι απλώνεται προλαβαίνει ωστόσο και σώζει έναν αξιωματικό ο οποίος θα αποτελέσει την αιτία που θα επιστρέψει στην Ιαπωνία 70 χρόνια μετά.

Επανερχόμενος στο σήμερα, ο Logan ζει απομονωμένος στα βουνά κάπου στην Αμερική, μην μπορώντας να ξεπεράσει την οδύνη και τις τύψεις για τον θάνατο της Jean, όταν θα τον εντοπίσει μια νεαρή Ιαπωνέζα, η Yukio (Rila Fukushima), και θα τον φέρει στο Τόκιο όπου ο Yashida (Hal Yamanouchi), o αξιωματικός που είχε σώσει στον πόλεμο και στη συνέχεια έγινε ο ιδρυτής μιας τεράστιας οικονομικής αυτοκρατορίας βρίσκεται στο κατώφλι του θανάτου και ζητά από τον Λόγκαν τίποτα λιγότερο από την αθανασία του.

Παρά την απελπισία του ο Logan ‘Δεν το θέλεις αυτό που έχω’ δεν δέχεται να παραχωρήσει στον Yashida την αθανασία του με αντάλλαγμα μια θνητή ζωή, όταν όμως την επομένη ο Yashida πεθαίνει, ο Wolverine θα εμπλακεί σε έναν αγώνα να σώσει τη ζωή της Μάρικο, της όμορφης και νεαρής εγγονής του Yashida την οποία κυνηγούν άγνωστοι δολοφόνοι. Καθώς η μάχη εξελίσσεται ο Wolverine ανακαλύπτει πως η ικανότητά του για αυτοΐαση έχει χαθεί και θα αισθανθεί για πρώτη φορά τί σημαίνει να είσαι θνητός.

Θα πολεμήσει για την Μάρικο και θα ανακαλύψει πως υπεύθυνη για την νέα μετάλλαξή του είναι η Viper (Svetlana Khodchenkova), μια μεταλλαγμένη που βοηθούσε τον Yashida να κρατηθεί στη ζωή και θα κάνει τα πάντα για να σώσει την πρώτη και να καταστρέψει τη δεύτερη.

Αν και η ιστορία διαδραματίζεται μετά τα γεγονότα του X-Men: The Last Stand, το The Wolverine είναι μια αυτόνομη ταινία, που εκμεταλλεύεται σωστά την μοναδική παρουσία του Hugh Jackman, ο οποίος κατάφερε και διέσωσε τον σούπερ ήρωα της Marvel παρά την  αποτυχία του προηγούμενου X-Men Origins:Wolverine. Ο Jackman, όπως και ο Robert Downey Jr. ως Iron Man, έχει καταφέρει και έχει συνδέσει απόλυτα το όνομά του με τον superhero και η μικρότερης κλίμακας επιτυχία του οφείλεται ίσως μόνο στο γεγονός ότι ο Wolverine δεν ανήκει στην Marvel Studios.

Επιστρέφοντας στην ταινία, ο Mangold προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην δραματική προσέγγιση που είναι χαρακτηριστικό των X-Men, αλλά να προσφέρει και δράση, μια προσπάθεια που δεν στέφεται πάντα από επιτυχία. Έτσι μετά πρώτο μέρος που είναι πιστό στο ύφος των πρώτων ταινιών των X-Men, ακολουθεί μια πολύ καλή σκηνή μάχης, που όμως συνεχίζεται – χωρίς μέτρο – σε ένα bullet train, μια αχρείαστη και όχι καλά εκτελεσμένη σκηνή που θα ήταν καλύτερα να έλειπε.

Το δεύτερο μέρος χαλαρώνει σε ρυθμό για να ενταθεί πάλι προς το τέλος όπου έχει μια όμορφη και δυνατή δραματουργικά και οπτικά σκηνή όταν ο Logan πηγαίνει να σώσει την Μάρικο, για να προσγειωθεί άγαρμπα στο τέλος με τον Silver Samurai (Will Yun Lee), σε μια αρκετά απογοητευτική εμφάνιση.

Άνιση στον ρυθμό και την πλοκή, καθώς ο σκηνοθέτης φαίνεται να χάνει τον προσανατολισμό του αρκετές φορές, με πολύ καλή φωτογραφία κατά περιόδους και έναν δυνατό Hugh Jackman, δεν καταφέρνει ωστόσο να αποδώσει την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και το πνεύμα των κόμικ, παραμένοντας πολύ προσγειωμένο για το είδος.

Μείνετε μετά το τέλος για την post credit σκηνή, που παραπέμπει στο επερχόμενο X-Men: Days of Future Past.

Βαθμολογία: 5 στα 10

Γούλβεριν (The Wolverine) – Κριτική

Πηγή: pame-cinema.gr
Συζητήστε για την είδηση
 Δημοσίευση στο

Σχετικά με την είδηση πρόσωπα