Στο Θέατρο Γκλόρια πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Το Σποτ», συγκεντρώνοντας πλήθος επωνύμων από τον χώρο της τέχνης και του θεάματος.
Οι αδελφές Βαλεντίνη και Αγάθη Ράντη αποφάσισαν πριν από λίγο καιρό να υποβληθούν σε διπλή μαστεκτομή, έπειτα από μία ένδειξη στο στήθος που τους προειδοποίησε ότι στο μέλλον θα μπορούσε να υπάρξει πρόβλημα.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση cookies από το iShow.gr. Μάθετε περισσότερα