Η Παναγιώτη Βλαντή ήταν καλεσμένη στην πρεμιέρα της εκπομπής "Vitality" με την Ελένη Πετρουλάκη και μίλησε για τις διατροφικές της συνήθειες και πως διατηρείται σε φόρμα στα 55 της χρόνια.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση cookies από το iShow.gr. Μάθετε περισσότερα