Ο χώρος της υποκριτικής και τηςτηλεόρασηςδεν είναι εύκολος και το γνωρίζει πολύ καλά. Παρά τιςοικονομικές δυσκολίεςπου έχει αντιμετωπίσει δεν το βάζει κάτω. «Ήταν οικονομικοί οι λόγοι που με έφτασαν εκεί. Για παράδειγμα, όταν ξεκίνησε το «Κάψε το σενάριο», κατέβαινα στο μετρό και έπαιρνα τα χτυπημένα εισιτήρια. Μπορεί ο κόσμος να έλεγε: «Αυτός είναι στην τηλεόραση, θα έχει πολλά λεφτά», αλλά δεν ήταν έτσι. Τη δεύτερη φορά η γυναίκα μου με κράτησε στον χώρο. Εκείνη ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω. 'Οταν έφτασα στο σημείο να πω πως δεν υπάρχει μέλλον για μένα σε αυτή τη δουλειά, μου είπε: «Μην τολμήσεις να το αφήσεις».
Η Χριστίνα δεν έχει σχέση με τον χώρο και βλέπει τα πράγματα από μια πιο καθαρή οπτική γωνία» εξήγησε στο Οκ οΖήσης Ρούμποςκαι συνέχισε: «Με τον Δημήτρη Πλατανιά από το 2010 έχουμε χτυπήσει όποια πόρτα υπάρχει. Ήταν πολύ δύσκολο, αλλά δεν το βάλαμε κάτω, γιατί όταν αγαπάς κάτι, δεν το αφήνεις, το κυνηγάς μέχρι το τέλος. Δεν υπάρχει σίγουρηεπιτυχία. Πρέπει να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό κάθε φορά και να παραδεχτείς μια συμπαντική αλήθεια: ότι το καλύτερο σου μπορεί να μην έχει μαζική αποδοχή»
Η Χριστίνα δεν έχει σχέση με τον χώρο και βλέπει τα πράγματα από μια πιο καθαρή οπτική γωνία» εξήγησε στο Οκ οΖήσης Ρούμποςκαι συνέχισε: «Με τον Δημήτρη Πλατανιά από το 2010 έχουμε χτυπήσει όποια πόρτα υπάρχει. Ήταν πολύ δύσκολο, αλλά δεν το βάλαμε κάτω, γιατί όταν αγαπάς κάτι, δεν το αφήνεις, το κυνηγάς μέχρι το τέλος. Δεν υπάρχει σίγουρηεπιτυχία. Πρέπει να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό κάθε φορά και να παραδεχτείς μια συμπαντική αλήθεια: ότι το καλύτερο σου μπορεί να μην έχει μαζική αποδοχή»